Thursday 16 September 2010

The Far Side: Gary Larson

"To attempt to be "funny" is a very scary."
Geri Larson već 15 godina ne crta "The Far Side". 
Prekinuo je u 45. godini. 
Odustavši od ideje da će u ljudima nešto uspeti da promeni kroz humor, Larson se proteklih godina posvetio konkretnijim akcijama. Kompletne honorare dobijene od reprinta "The Far Side" poklonio je organizacijama za spasavanje retkih životinjskih vrsta. Ako se zagledate u taj ambis iz kojeg je taj i takav humor dolazio, ne iznenađuje ni prekidanje blistave karijere ni posvećenost tom novom cilju.





10 comments:

  1. podsetio si me na rusa grigorija koji je odbio milion dolara za dokazivanje poenakreove hipoteze.

    „I među matematičarima postoje više ili manje pošteni ljudi, ali skoro svi oni su komformisti – i oni pošteni spremni su da trpe one koji su nečasni. Zato se u izolaciji ne nalaze oni koji narušavaju etičke norme, nego takvi kao ja”

    meni su takvi ljudi ohrabrenje.

    ReplyDelete
  2. Ima neke nastrane pravde u tome da je genijalnost najveći teret. Valjda sve mora nekako da se plati.

    ReplyDelete
  3. Obojica ste u pravu. I to dok već par dana razmišljam da li je to vaspitanje ili je u pitanju moj potpuni moralni pad, dok se rukujem i bacam lepršave osmehe ljudima koje bih najradije pogledala preko snajperskog nišana.

    ReplyDelete
  4. Dbar je Gary, nije razočarao kao što to umeju umetnici pod stare dane.
    Inače, ova posladnja mi je ubedljivo najjača.

    ReplyDelete
  5. P.S. Obratiti pšažnju na teglu gore desno sa natpisom DARK SKINHEAD PEOPLE :)))))))

    ReplyDelete
  6. @kerovodja: dobar je primer taj rus, danas sam se posle Larsona setio i autora "Kalvina i Hobsa", stripa koji mi je veoma drag a koji je takodje prekinut u trenu u kojem je autor prosto osetio da se iskra izgubila, te je odbijao silne novce da nastavi sa tim. I to je potpuno u redu, iako bih, naravno, voleo da se serijal nastavi.
    A onda se covek seti i mnogih drugih koji su se samoizolovali...

    @miodrag: znam da je ima, mada se cesto pitam da li je mozda previse nastrano :(. drago mi je da je ovaj naplatio svoju genijalnost i da svoju zaradu prosledjuje tamo gde veruje da vredi.

    @yzse: nastavi da se rukujes i leprsas, dokle god ne budes u poziciji da ne moras da se rukujes a oni moraju da leprsaju. nije pad, vec trpljenje...

    @kajzer: ako vec nisi pogledaj sta sve nudi google images od njegovih radova :)... Bilo mi je tesko da izaberem tri najbolja primera... ima ih 300! :)

    ReplyDelete
  7. Ima u zabavniku!

    ReplyDelete
  8. A sam vid'o Garija, a mi pali redom na pamet Kalvin i Hobs i svakonedeljni Zabavnik. I stigli ste da ih pomenete, a meni ostavili samo da klimnem glavom i da sačuvam sve to za pokolenja. :)

    ReplyDelete
  9. Ovo je vec zaista neverovatno: gdegod da sam isao tragajuci za jos (i jos i jos... :) kaiseva sa Larsonovom stripom, svuda sam nailazio na kombinaciju Kalvin i Hobs + Larson. I neverovatno je da su obojica odustala od crtanja. Jedino je Franken (autor Gastona) radio do kraja, mada je njegova "crna serija" jasno govorila da stvari uopste nisu tako opustene i humorne kakvim su nam se kod Gastona cinile...

    ReplyDelete