Premotavaš pesme i filmove; pauziraš; vraćaš natrag; biraš koje poglavlje ili delić violinskog pasaža ćeš preslušati, a Volfgang ga je nedeljama komponovao. Brže preslušavaš muziku nego što je ona odsvirana, brže preuzimaš fajlove sa Mreže no što je potrebno fajl i pogledati. Preskačeš stranice knjige, čitava poglavlja; čitaš samo antrfile ili boldirani deo teksta, žvaćeš sažetke, ma – samo naslove. Prstom pomeraš kazaljku na satu koju si zaglavio brišući prašinu, pomeraš sat napred, sat natrag, zavrtiš točkić na mikrotalasnoj, ciljaš koji je minut kada iskopčaš plejer iz struje, usklađuješ sat sa onim na glavnom Trgu. Letiš avionom ka suncu ili niz vreme, lutaš časovnim zonama, navikavaš se brzo na poklonjene ili ukradene sate.
Misliš da kontrolišeš i organizuješ, dakle.
Štagod radio vremenu ishod je, zapravo, poznat.
Zato: igraj se kontrole i organizacije vremena, kada god možeš.
I dokle god možeš.
Tek kasnije zaista nećeš imati vremena za to.
Misliš da kontrolišeš i organizuješ, dakle.
Štagod radio vremenu ishod je, zapravo, poznat.
Zato: igraj se kontrole i organizacije vremena, kada god možeš.
I dokle god možeš.
Tek kasnije zaista nećeš imati vremena za to.