Friday 8 February 2019

Noćurak pun blaga :: Hidden Gems #4 [emisija]



Doktore, ovako stoje stvari: 
imam 45 godina, a muzika me i dalje radi. 

I dalje se ponašam poput onog klinca koji bi kada čuje fenomenalnu novu pesmu - otimao telefon iz dnevne sobe, vukao kabl do sobe, stavljao slušalicu na zvučnik i zvao drugare da čuju i oni.
Isto to radim i sada, samo na nešto drugačiji način.

Evo, doktore, i plejlista kao prilog, ima tu raznog blaga: novootkrivenog, ali i starih pesama za kojima sam i dalje lud.

Večeras: 
Aidan Moffat & RM Hubbert obrađuju Yazoo, Jonathan Bree, Destroyer, Talk Talk, Phosphorescent, novi Lee Harvey Osmond, Jonathan Wilson, Pink Floyd, R.E.M., Tim Gibbons, Robbie Robertson, Howe Gelb & M.Ward sviraju "Thousand Kisses Deep", tu su i Andrew Bird, Richard Swift, Sturgill Simpson, The Delines, Cat Power peva sa Willis Earl Bealom a zatim i Lou Doillon... Marianne Faithfull, Steely Dan i Dan Auerbach.


Blago je svuda, lepo kaže mali Kalvin.



U emisiji korišćen deo teksta Mehmeda Begića "Pjesme izgubljenih kanađana: a ti budi faca, pa ne zaplači" >>




4 comments:

  1. Nebojša, jesi li odslušao (relativno) novi singl Curtisa Hardinga - "Where We Are"? G-e-n-i-j-a-l-š-t-i-n-a! Umiksuj ga plz u neku od budućih tvojih poslastica.

    https://www.youtube.com/watch?v=TVIKdkS78tQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auh, šta meni prolazi ispod radara... Hvala na putokazu, upada u poslastice :)

      Delete
  2. Uzgred, ja imam 47 godina i mjuzika me radi više i bolje nego ikada! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo i mene, ali to provaljujem na (ne)očekivanim? tačkama: u istom danu novi singl Chemical Brothers, povratak Majkla Stajpa i Haushka me okrenu naglavačke... a ne "zvuče" baš srodno... :)

      Delete