Kada je vaš brend poslednji put iznenadio one koji ga kupuju?
Imate petnaest sekundi.
Šta vidite u pogledu tog deteta?
Kada je vaš brend poslednji put izgovorio „volim te”?
Da li se vaš brend obraća onima koji će u svakom zlu naći nešto dobro, ili onima koji se bore za dobro?
Kako ćete ponovo zadobiti naklonost osobe koja se zaljubila u konkurentski brend, i potom se odselila?
Da li zaista verujete da je toj osobi važno da prepozna tipografiju ili znate da tipografija ima značajniju, drugu ulogu?
Sada se odmorite petnaest sekundi.
Znate li da se među 20 globalno najgledanijih filmova 2018. godine nalazi 75% novih verzija starih priča, ili nastavci poznatih priča?
Znate li da je najpoznatiji slogan svih vremena parafraza poslednjih reči osuđenog na električnu stolicu?
Kako bi se vaš brend oglašavao da nema struje?
Koju pesmu bi vaš brend zapevao u poslednja tri minuta 2020. godine?