Tuesday 2 November 2010

“Ljubavne priče traju svega 90 minuta“

(U 90 reči)

Teško je ne zagledati se u film ovakvog naslova, koji otvara ispovest: „Svi moji heroji iz mladosti su skončavali samoubistvom... uvek zbog žene... Ja nemam hrabrosti da se ubijem... Ili još nisam sreo pravu ženu“, a zatim i Caetano Veloso akustičnom „Nature Boy“ – omažom Lurmanovom „Mulen Ružu“.
Preostalih 87 minuta krasi jedan od zabavnijih ljubavnih trouglova novije filmske produkcije:
Osoba A voli osobu B.
B voli C, ali i A.
C voli i A i B. 
A je muškarac, B i C su žene.
Karverovski dijalozi.
(Ok, 97 reči.)
 
Vredno 90 minuta.


11 comments:

  1. Ja hteo da se ubijem zbog zene u 23. godini...pa batalio.
    Sve mi se cinio da nisam pogresio. Bitno je preziveti prvih 30, posle ide samo, doduse malo slajfuje ponekad ali ide.

    ReplyDelete
  2. Hmmm...
    "Sve mi se cini da nisam pogresio"(!!!)
    Ti se nadas da Ona nece procitati ovo :)

    ReplyDelete
  3. Ja sam imala muku da se zbog mene ne ubije Neko čiji se stric ubio zbog nesrećne ljubavi tako što je skočio sa jednog mosta preko kojeg je svakog dana njegova majka prolazila. Nije se ubio. Ima svoj život i svoju porodicu. Gde mož' da se nađe ovaj film u celini i celosti?

    ReplyDelete
  4. tnx for the tip. rare beast, ima na torentima.

    ReplyDelete
  5. @retka zverka: mare je vec otkrio da ga ima na torrentima, engleski titl.

    A ova tema suicida koja se blago rasplamsava je verovatno najblesavije obradjena u filmu "Wristcutters: A Love Story" - tip izvrsava samoubistvo da bi se "pridruzio" svojoj ljubavi, a tamo ga dočekuje...
    http://www.imdb.com/title/tt0477139/

    ReplyDelete
  6. @nas dvoje, @prešlicavanje hvala vam, potražiću u neko dogledno vreme; sad ću da izanaliziram sadržaje dokumentaraca na Slobodnoj zoni, da vidim šta ima zanimljivo da se pogleda. :)

    ReplyDelete
  7. Kada budes analizirala Slobodnu Zonu, svakako posveti paznju ovom filmu, vidim da je na programu. Nije dokumentarac, igrana je forma, odlican film:
    http://preslicavanje.blogspot.com/2010/07/niko-ne-zna-sta-to-svira.html

    ReplyDelete
  8. Hvala ti Nebojša na preporuci. :)

    ReplyDelete
  9. Secas se onih prica od 6 reci?
    E pa ovaj naslov je jedna prilicno vrhunska, rekla bih.
    SVE je stalo.

    ReplyDelete
  10. Ne secam se?
    Secam se onih prica u kojima je svaka rec pocinjala na isto slovo, ali ovoga... hm, verovatno bi trebalo da pocnem da pijem razne gynko tablete... :(

    ReplyDelete
  11. Ne trebaju ti tablete, ne znam sto sam te uhvatila na prepad :)
    Izasla je neka knjizica nedavno sa bezbroj pricica recenih u 6 reci. A sve je pocelo, ili tako kaze legenda, od Hemingveja, koji je u ovome rekla bih ostao neprevazidjen. Mislim da ide ovako nekako: baby shoes for sale; never worn.

    Gledajuci naslov, shavtila sam da je u 6 reci. I stvarno je dobar. Puno je rekao :)

    ReplyDelete