Saturday 1 August 2015

Noćurak, #2 [preslušavanje]


Ukoliko odmah klikneš na play, 
postoji šansa da će se lista završiti i pre no što mesečina uđe kroz prozor.

Ako, pak, namerno čekaš - pesma ptica na kraju poslednje pesme stopiće se sa pesmom ptica iz obližnje bašte.

Kako Mixcloud više ne otkriva listu unapred, meni preostaje da obećam da će se u narednih 150 minuta iz zvučnika čuti:

Ben Howard,
Sufjan Stevens,
Iron & Wine,
Kings of Convenience,
Grant Lee Buffalo,
Fossil Collective,
Kristin Hersh & Michael Stipe,
Wilco,
J.J. Cale,
Jonathan Wilson,
Snakefarm,
Duke Garwood,
R.E.M,
Nick Cave,
Adrian Cowley,
Ian McCulloch,
Peter Murphy,
Suzanne Vega,
House of Love,
The Gun Club,
Jeff Buckley,
The War on Drugs,
Lee Harvey Osmond,
Bob Dylan,
Johnny Cash,
Leonard Cohen,
John Lennon,
Beck,
Ben Folds i 
Van Morrison.

Nazive pesama - ne otkrivam.

Vidimo se tamo, u zoru.




2 comments:

  1. možda je noćna...meni za nedeljno jutro taman...malo hoće kućne pubertetlijke da me ubiju zbog izbora muzike ( moja uvek predepresivna, prespora, meni njihova prebučna...već kako to ide...), ali im se smeše brci ...vidim da im se sviđa, samo nije red da se prizna... hvala beskrajno za izbor i radost koju je uneo u naš dom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve je ok, znam neke koje slušaju ovu listu "u sred bela sunčanog dana" :)
      Ukoliko će pubertetlijke zahvaljujući ovome da otkriju i neke za njih nove stvari - super :)
      Nema na čemu, takođe - hvala!

      Delete