Saturday, 3 May 2014

Subota POPodne

Aleksandra >>


Na radiju su nas svojevremeno učili da se u kišnim popodnevima ne pušta mirna muzika, ljudi kao ne vole da se ritam uspori kada se oblaci spuste nad grad, ne valja puštati molske stvari da cure iz zvučnika, može se slušaocu desiti da se zagleda u ogledalo, zatim u sebe, može ga sustići i nešto melanholije ili nezdrave lenjosti, možda dođe onaj trenutak kada shvatiš šta sve nisi uradio danas ili u životu, a napolju kiša, a možda uhvati i fjaka na prevaru, ko zna.

A dan je kao stvoren za to.

Bez obzira na naučeno, u ovom kišnom subotnjem popodnevu ređam listu pesama koje mi prijaju, bez osvrtanja na žanrovsku šarolikost ili raznovrsnost epoha: ima tu pesama nastalih pre više od četrdeset godina; najmlađa na listi nema ni četrdeset dana; ima i jezika koje ne razumem ali mi to nije važno dokle god mogu da plovim ili plutam ka juče ili sutra; bolje napred; čini mi se da u frižideru imam nekoliko artikala koji su, ako je verovati utisnutom roku trajanja - dugotrajniji od nekih mojih planova.

Play.
Sigurno ćete otkriti barem jednu pesmu koju ćete poneti sa sobom.
.

* * *

UPDATE: 
Servis Grooveshark koji je omogućavao preslušavanje muzike zatvoren je 01. maja 2015, što je učinilo da su neke od lista, poput ove, nepovratno izgubljene.
Sačuvane i rekonstruisane liste dostupne su na ovom linku >>

* * * 

2 comments:

  1. Glasam za Kings of Convenience...

    ...sa muzikom DCFC sam nekoliko puta pokusao da budem intiman, na "ti" i ne na "vi"... http://www.popboks.com/article/2860 („ Don't mess with something that's already perfect...", propao pokusaj :) )

    ReplyDelete
  2. Otkrio si mi sada jedno novo ime, za mene je John Vanderslice potpuna nepoznanica... Hvala ti! :)

    ReplyDelete