Friday, 20 January 2012

Meshell Ndegeocello: "Weather" [preslušavanje]

"Somebody wishing on a shooting star
Shooting star is dreaming close the sky
I know is just a meteorite.
People throwing pennies on a wishing well 
Wishing well is gonna run dry
But I’m gonna leave you tonight.
Everybody talking about changing the world,
World ain’t never gonna change 
But you could always change it for me!"

.
.
.
Mogao bih da pišem o novom albumu Meshell Ndegeocello više i duže no što taj album zapravo traje, ali - za takvim tekstom, zapravo, nema razloga. Svega dva reda pročitana u The Guardianu, govore sve što je važno: "The 10th album from Meshell Ndegéocello feels like cocooning yourself in a hotel with a lover for a week".
.
Sjajan tekst o albumu može se pronaći i u magazinu The Slant >>
.
No, nema razloga da samo čitate. Kompletan novi album dostupan je za preslušavanje.
Idealan za noć.
.
Play >>
.
Meshell Ndegeocello - Weather by nebojsa on Grooveshark

.
Direktan link za preslušavanje (pop-up) >>
.

2 comments:

  1. Pročitala sam tekst pre nekoliko dana, preslušala ovaj fenomenalni album i od tada ne mogu da prestanem da ga slušam. Prilično sam sigurna da muzika teče i dok spavam, skroz se uvukla u moje biće. Hvala za post, muzika mi je značajno osvežila život! :-)

    ReplyDelete
  2. Drago mi je kada muzika menja živote :) Ukoliko je ovaj album tako "lepo prihvaćen", toplo prepočujem njen možda najbolji album, iz 1997, "Peace Beyond Passion", izvrsna ploča koju krasi i sjajna obrada stare Bill Whitersove "Who is he and what is he to you". Kompletan album je dostupan za preslušavanje na ovom linku:

    MeShell

    ReplyDelete