Saturday 19 November 2011

"Godine su proletele..." [tramvajem u XXI vek]

Verovatno je to potpuno normalno - kad ne vidiš ništa ispred, a ti se osvrćeš, ne samo iz nostalgičnih razloga. 

Red učenja, 
red čokolade za dobre đake, 
red knjiga koje te pripremaju za Pajtonizaciju,
red poučaka,
red optimističnih poruka za budućnost.
.





"...Plava bluza, i kifla pred čas/
Rođen sam u getu/
Rođen sam tačno u čas/
Rođen sam tačno u čas da vidim."

Neke od fotografija preuzete su sa izvanrednog memorabilia-bloga ONCE UPON A TIME IN YUGOSLAVIA >>

12 comments:

  1. "Verovatno je to potpuno normalno - kad ne vidiš ništa ispred..."

    Cemu takav pesimizam na "veliki dan za Beograd"? :D
    http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/290449/Djilas-Potpisivanje-izjave-o-gradnji-metroa-veliki-dan-za-Beograd

    Pazi izjava o namerama o projektu i to sest meseci pred izbore. Bljuh.

    ReplyDelete
  2. Druže Krivokuća,

    Nadam se da vaša nostalgija neće uticati na loše raspoloženje pred izbore. A oni kao i Nova Godina kucaju "na vratima" i za vratom dodao bih....

    Nadam se da ste primetili sezonske promene u etru...Eto nafte u Aleksincu, metro samo što nije, u ponedeljak se otvara skladište gasa u Banatskom dvoru....mostovi....

    Elem (i Bonda, nostalgije radi) nadam se da će vaš entuzijazam ostati živ kako bi mogli da date svoj doprinos našem naprednom pokretu.....

    Na izborima, naravno.....

    pozdrav

    dr Abulle II

    ReplyDelete
  3. sjajan tumblr. thanks. proslijedicu ga.

    ReplyDelete
  4. od nostalogije može da se dobije rak

    (da sam malo mlađi, napisao bih grafit te sadržine negde u gradu na vrlo vidljivom mestu, ovako ne priliči mi da se u ovim godinama zajebavam sa sprejevim. ne ide)

    ReplyDelete
  5. @Natasa/Dr Abulle... To sto vi vidite defetizam u mojim redovima i sto mislite da ja to referisem ka stanju u drzavi, više, dakle, govori o vama no o meni :) Ja sam siguran da nasa vlast ulaze sva raspoloziva sredstva i nadljudske napore... negde... da ;)

    @vrabac: nije ovo nostalgija, koliko pokusaj provere/sagledavanja stvari: sta sam ja citao/slusao/jeo kao mali te sam ispao ovakav, a sta li je slusao/jeo/pio onaj koji je danas na zidu moje zgrade nacrtao "otporasku" pesnicu, u nju utetovirao svastiku u cije sektore je ucrtao srpska ocila i na to dodao "promene!". Zanimalo me, onako fenomenoloski...

    Ne moraš pisati po zidovima. Bilbordi su jeftiniji no ikad :)

    @haiku maare, šta želiš da mi kažeš tim "einstand" terminom? Nerešeno? :)

    ReplyDelete
  6. izraz iz sjajne molnarove knjige, kojom se najavljuje otimacina klikera, secas se? ta mi se asocijacija javila :)

    ReplyDelete
  7. Majstore... Naklon!
    Potpuno sam zaboravio na taj termin, te si me naterao da zavirim u... PDF fajl ;)

    "Valja znati što je to "einstand". To je posebna riječ peštanske djece koja se izgovara: ajnštand. Kad jači dječak vidi slabije od sebe kako se igraju pikulama, gumbima ili košticama rogača, a želi im oteti igračke, onda im kaže "einstand". Ova ružna njemačka riječ znači da jači dječak smatra njihove predmete svojim ratnim plijenom, a ako se tko usudi suprotstaviti, protiv njega će upotrijebiti silu. "Einstand" je dakle i objava rata. Ujedno to je proglašenje opsadnog stanja, nasilja, vladavine šaka i gusarstva na kratak i jasan način."

    ReplyDelete
  8. Koliko sam informisan, izgleda da ćemo travajem i u XXII vek

    ReplyDelete
  9. Samo naši tramvaji imaju to moć putovanja kroz vekove. Nije mala stvar ;)

    ReplyDelete
  10. e pa lako je to.
    u PDF-u je lako uraditi Ctrl+F pa potraziti "einstand".
    sa knjigama od krvi i mesa je komplikovnije"

    :)

    ReplyDelete
  11. Ta dobro sad, ipak je kapacitet mozga donekle ogranicen... Ali, bez šale - ima knjiga za koje i danas znam gde se koja recenica nalazi, bez CTRL+F :)
    Jedino mora da bude staro izdanje, tj. od onih koja sam najviše čitao...

    ReplyDelete