Sunday, 21 August 2011

3/4 2011! (Blago je svuda #28)

Ova lista je kao stvorena za one koji pomišljaju da se dobra muzika više ne svira i ne snima i da je muzika bila bolja kada smo bili mlađi.
I za one koji nisu stigli da čuju šta se sve novo pojavilo.
Ali - i za one koji su nešto čuli, ali nisu znali kako se zove, te ne koriste savremene aplikacije da bi to saznali.
A sve je počelo ovim spotom, pre desetak dana.  
 

I kada sam pomislio da ovo jeste jedno otkrića godine – shvatio sam da je vreme da se presliša – kakva su blaga razbacana svuda, a koja su obeležila 2011, do sada.
Čekaju vas 33 pesme (moglo bi se sve ovo zvati i "33 3/4"!) - nešto više od dva sata muzike: Raphael Saadiq, Eilen Jewell, Lana Del Ray, Anna Calvi, Eleonor Friedberger, Foster the People, The Rosebuds, EMA, Holy Ghost, ...    
Niste ih čuli?   
Evo prilike!   
I bez panike, ima i proverenih veterana, poput Paula Simona  

Play.  
 

4 comments:

  1. Još uvek ima dobre muzike, ali je veliki problem, što u današnjoj hiperprodukciji, moraš preslušati više stotina kojekakvih albuma, da bi pronašao nekolicinu noviteta koji vrede, a to je, složićeš se, veliko smaranje i gubljenje vremena. Zato su ovakve liste super stvar za one koji žele da budu informisani, a nemaju vremena da sami istražuju. Ja sam po tom pitanju i dalje neumoran, evo, između ostalog sam danas, inspirisan ovim tvojim postom, preslušao i ceo album Gotye - Making Mirrors (2011). Dobro zvuči, ali nema nijedne pesme koja mi ne liči na Stinga ili Peter Gabriela, tako da bih to teško mogao da nazovem novom, dobrom muzikom. Ruku na srce, ne treba biti prestrog, upravo sam shvatio da ima novih albuma koji me neodoljivo podsećaju na neke veterane, a ipak mi se sviđaju...

    Odoh sad da preslušam listu, da proverim da mi nešto nije promaklo. :)

    ReplyDelete
  2. Hiperprodukcija (po)stoji kao problem, ali je resiv: kada izgradis mrezu proverenih i pouzdanih izvora vesti/novih singlova i izdanja dramaticno se smanjuje broj neprijatnih iznenadjenja... Barem ne previse, ako izuzmeno neka "very hype" izdanja koja dobijaju silne 9 i 10 ocene, a ja iskreno ne znam zasto :(...

    Gotye je prijatan, no nije revolucionaran album... Peter Gabriel jeste prva asocijacija dok se slusa :) Ako preslusas pazljivo Raphaela Saadiqua, videces koliko je to zapravo retro, tj. uticaja veterana... Kao i Edie Brickel, direktan uticaj muza Sajmona... :)

    Da sam juce preslusao novi album The War on drugs i novi album Bretta Andersona, mozda bi lista bila malo drugacija...

    Idemo u dalje istrazivanje, blago je svuda :)

    ReplyDelete
  3. Jupiiiiiiiiiiii još jedna lista :) krećem odmah sa slušanjem da opet od tebe svašta nešto pokupim :) PS Ima mnogo "gorih" uzora i uticaja od Pitera i Stinga, za mene je to zapravo + :)

    ReplyDelete
  4. Najtoplija preporuka za kompletan album The Rosebuds... Nisam ni sam primetio koliko mi je ceo album "ušao" u uši i glavu... A protekla 2-3 dana se otkriva War on Drugs, novi album, sasvim dobar.

    Uživaj :)

    ReplyDelete