Wednesday, 16 March 2011

Blago je svuda (#22, prolećne novosti)

Novi album R.E.M. obrisaće prašinu sa onog dela fonoteke ka kojem dugo niste pružili ruku. „Collapse Into Now“ pokazuje da bend ponovo uživa u onome što radi, i ta vibracija može  se osetiti čak i na melanholičnim delovima albuma. Video klip za „Überlin“ je delić duže video forme na kojoj je Stajp radio sa različitim rediteljima, kreirajući video za svaku pesmu sa novog albuma, koji će vas, neminovno - inspirisati da ponovo preslušate barem „Automatic for the People“, ako ne i više od toga. Ovo je "Überlin


Novi singl trija Peter Bjorn and John nastavlja, u svakom značenju – tamo gde je prethodni stao. Novi video klip snimljen u istom prostoru kao i prethodni, uz nešto scenografskih dodataka ujedno je i podrška jednoj od za sada najboljih pesama 2011. godine.
"Second Chance". Hit!


Novi album objavio je i Gruff Rhys, poznatiji kao vođa fenomenalnog benda Super Furry Animals (i odnedavno kao narator u „Exit through the Gift Shop“ Banksyja).
Shark Ridden Waters“, prvi singl sa albuma „Hotel Shampoo“ idealan je kraj današnje priče.
Pogledajte prvi put.
Zatim isključite ekran.
Slušajte muziku.



A sada, isključite i muziku.
Šta čujete?

6 comments:

  1. Lavež pasa i unutrašnju pesmu:
    Aja ja ja ja ja...Aja ja ja ja ja...
    pa sledi: Razbole se lisica...
    :)

    ReplyDelete
  2. :)

    A ja cujem kako se neuroni i dalje preplicu, sinapse nikako da se opuste :(

    "Iz daljine zvuk motora,
    iz daljine, zvuk."

    ReplyDelete
  3. PB&J su pre dve godine bili predgrupa depeche mode:

    http://www.youtube.com/watch?v=HOwvMghV4KI

    ReplyDelete
  4. Eh...

    U Srbiji još ni glavna grupa, tj. DM nisu jos odsvirali prvi koncert :(

    ReplyDelete
  5. ovde (gde trenutno zivim) PB&J sviraju po pristupacnim cenama. verujem da bi ih bilo lako dovesti u srbiju...
    sto se DM tice, visa sila. uostalom, nastupali su u zagrebu, ne?

    ReplyDelete
  6. Sigurno bi neko mogao da se seti, kapiram da bi napunili barem SKC... Ako su Whitest Boy alive proslog leta skupili cca. 1500 ljudi, sigurno bi mogli i oni...

    Sto se DM tice - da, svirali su u Zagrebu, ali ja sam SANJAO da stojim na Uscu pod otvorenim nebom i pevam "Words are very unnecessary / They can only do harm"... Pod nasim parcetom neba, na mestu na kojem sam "gurao loptu" i setao i hodao i rastao i slusao "Black Celebration" i "Violator" na starom vokmenu terajuci biciklo...

    I, kad-tad, to prosto mora da se dogodi...

    ReplyDelete