Thursday, 30 December 2010

Ko radi - taj i grOši! [update! #3]

Snimci prvih pet emisija "Ko radi taj i grOši"  dostupni su na ovom blogu. 
Večeras radimo na 6. izdanju emisije, koja se, kao i svakog dana - emituje u terminu od 19h - i tako sve do 01.01.2011 uveče - a sve u okviru "Novogodišnjeg maskenbala Radija 202".

Večeras će dominirati Darvinove nagrade,  greške u karijeri, lapsusi 2010 i - priča koja zaslužuje mesto u vrhu bisera decenije - način na koji su žene u Keniji pokušale da se bore protiv rata - uskraćivanjem seksa muževima!
Radio 202 (u Beogradu) možete pratiti na frekvencijama 101.8 i 104 MHz.
Za one koji prate radio programe preko neta - evo linka koji bi trebalo kopirati u player (WinAmp, Media Player...): http://rts.ipradio.rs:8006/
Streaming je dostupan i na ovoj adresi: http://www.rts.rs/page/live/sr.html
Najave za ostale emisije "Novogodišnjeg maskenbala 202" - dostupne su ovde. 

Prvih pet emisija - "Ko radi taj i grOši":







30 comments:

  1. Ooooo, hvala ti, što si nas podsetio. Jedva čekam da čujem prvu emisiju. :)

    ReplyDelete
  2. I ja! :)

    Malocas je Dacha Kocjan "poveo" prvi "Zanzibar"... A od 20h, kada nekako mene odvoje od mikrofona - "Mini Oblak u Bermudama"!

    Kritike dobrodosle, sto pre.
    Ipak ovaj maskenbal traje 7 dana...

    ReplyDelete
  3. Sa srećom i neka se vrate stara-nova dobra vremena :)
    Razbij !!!

    ReplyDelete
  4. Volim te, jer si tako "nenametljivo" ubacio Ekatarinu u emisiju. :)

    ReplyDelete
  5. Offtopic: Ono, na šta ne može da se utiče tokom emisije su - sorte reklama. Imam alergijsku reakciju na reklamu - legenda jugoslovenskog rock'n'rolla - Bajaga. Mislim, šta reći, a ne povraćati pritom. :D

    ReplyDelete
  6. Super, (može i) kao fade out, "Majmun radi šta majmun vidi..." :) Sviđa mi se.

    ReplyDelete
  7. Bio si odličan i bila sam iznenađena koliko mi je nedostajao radio ovih x godina... Još kad sam čula Daču... ihaaa :)

    ReplyDelete
  8. Sad stvarno, da sam tinejdžerka, pre bih se primila na Bojšin glas, ali nisam tinejdžerka. BTW, moja nekadašnja drugarica je sekla vene kada je onomad slušala Daču i htela je da ide da se upozna sa njim, pa nikada nije.

    Bojša, druže stari, emisija je bila sjajna, slušamo se. :)

    P. S. Bez dečijih genijalnih poruka, ma ništa ne bi bilo tako dobro, kao što jeste. :)

    ReplyDelete
  9. Vi ste bas pratile iz minuta u minut!!! :)

    Hvala obema!

    Neverovatan je osecaj, nakon tolike pauze. Cak me ni tehnicki problemi nisu sapleli, videcemo sta ce biti sutra...

    Ako ste uzivale barem upola koliko ja - verovatno vam je bilo veoma dobro ;)

    A lepo je slusati i Dacu nakon tolike pauze...

    ReplyDelete
  10. Ja sam i dalje tinejdzerka i primam se na tvoj glas i dalje.:)

    ReplyDelete
  11. Pa sad, Bojša, od A do Š sam slušala. Ako si ti stigao i da vodiš i emisiju i da uživaš, oh, that' fabulous. :) D Do sutra, videćemo... :)

    Za Daču, okay je lik, ali ja nikada nisam volela da slušam njegove emisije (iako sam pokušavala), i to me verovatno svrstava u malobrojne. ;)

    P. S. Što se lapsusa tiče, odvalio si jedan pogrešan naglasak (ne pitaj me za minut), ako te baš zanima grOška voditelja. :))

    ReplyDelete
  12. I sam sam shvatio pogresan naglasak, no, ugrizao sam se za jezik i nastavio dalje - morate i vi malo grOsaka da hvatate... :)

    Evo, postavljam i snimak emisije, te imamo i dokumentovano gde je ta greska...

    @marija: nikada neces odrasti, Kalvina... :)

    ReplyDelete
  13. Pazi Bojša, nije mi zasmetalo, čak naprotiv, uklapa se u koncepciju emisije. :) A, sad imam i potvrdu od tebe da sam dobro čula. :D

    P. S. Ja sam baš razmišljala na tu temu (pre emisije), kako da snimim emisiju. Hvala vi!

    Fool Moon: Daj bre neki teaser za sutra, nemoj da si tako tajnovit. ;)

    ReplyDelete
  14. Sinoc sam iskoristio previse materijala, sada pravim prerasporedjivanje trupa :)
    Jedino u sta sam siguran za veceras su price o Merlinki, Stounsima, WD-40 i jedna sjajna verzija "mesecina, Bato", do sada ne-emitovana... ostalo... videcemo :)

    ReplyDelete
  15. To stoji, što si napisao. U pojedinim trenucima sam se osetila "izbombardovana" informacijama u različitim setovima. :) Dobro, sad, slabe mi kapaciteti (samokritiku ne treba izbegavati :)), tako da... hahahahaha. Ne znam zašto, ali već pomenuti WD-40 me je najviše zaintrigirao. :) Do slušanja. :)

    ReplyDelete
  16. Eh, koliko sam sa svojim ocem diskutovala sta bi moglo da znaci "Pajero" kad ono lenstina ;-) A to "mnogo gore" daj nekako otkrij sta je.
    Velike cestitke za emisiju! Zvuci kao PRAVI radiJo, jos kad slusam nedeljom, vrati me u neko bezbrizno stanje iz proslosti...

    ReplyDelete
  17. @retka_zverka: obecavam otkrice za WD40 veceras, smanjicu broj informacija svakako :)

    Recimo da sam oblikovao celu emisiju i za veceras, sta ce ostati za sutrasnje izdanje, videcemo...

    @blurred: ako je zvucalo kao pravi radio, to je sve sto sam zeleo :)

    Pajero je u slengu "drkadzija", to ovde smem da kazem, na nacionalnoj frekvenciji bas i ne :)

    ReplyDelete
  18. Jeste, jeste, bas kao pravi radio...zelju si svoju ispunio!

    drkadzija je sasvim prikladno za takvo nadrkano vozilo! Inace pajero je u oficijelnom jeziku sakupljac slame, sto je tek glupavo.

    ReplyDelete
  19. Ateisti u obradi "Tetoviranje" zaista pevaju "... lažni Dimitrije ... "

    ReplyDelete
  20. sad sam stigao do 30. minute u preslušavanju emisije... zar ne kaže Jozef II "there are simply too many notes", a ne Salijeri? Barem je tako u filmu bilo, čini mi se?
    Ne bih ja ovo zanovetao, nego mi nekako u skladu sa lajt motivom emisije. :)

    ReplyDelete
  21. Da, da... uhvacen sam u grOsci... :)
    Nije Salijeri u dijalogu uopste...
    Bravo!

    ReplyDelete
  22. Sad slušam prvu emisiju, pa mi pade na pamet..., pre neki dan je Knez u Survivoru pevao Fa fa la od Azre i tri puta ponovio „potpuno je sve na ovaj grad“, umesto „potmulo je stenjao moj grad“.

    ReplyDelete
  23. :)))

    Nisam cuo ovaj, jos uvek!
    A dok premotavam sta sam iskoristio u emisiji a sta ne, setio sam se jos jednog stosa koji sam cuo upravo u CG, tokom jednog davnog letovanja - "Devojko mala, pesmo moga grada, tvoju bih SESTRU večno da ljubim jaaaaa..."

    ReplyDelete
  24. Lepa vest, druze! :)
    Sada imam fizicke dokaze da je ovo sto sam radio imalo publiku i na Pacifiku i to sa obe njegove strane, i na Atlantskom okeanu i po Evropi.
    Mogao bih da predjem na duge talase :)

    Srecna ti Nova, uzivaj u ozi-letu :)

    ReplyDelete
  25. O, muzika iz Neverhooda - vrhunski! :D

    ReplyDelete
  26. KONACNO je neko reagovao na instrumental :)
    Jeste... Nedavno sam pronasao ponovo celokupan soundtrack i glavna muka je bila - koju od svih onih genijalnih tema izabrati...
    Za malo mladje, koji ne znaju za Neverhood: verovatno poslednja velika igra koja me je drzala danima i nedeljama...
    Delic atmosfere:
    http://www.youtube.com/watch?v=4aDh_O3FQWY

    Mislim da sam vidjao verziju koja radi i na XP-u i W7...

    ReplyDelete
  27. Da, da, i ja mislim da sam je igrao na XPju.

    Secam se kad je ortak u osnovnoj stavio zvucnike od kompa uz liniju i snimio na kasetu par pesama. Trazio sam da mi presnimi ovu, koju sam onda kod kuce besomucno vrteo:

    http://www.youtube.com/watch?v=A9EyLZQXSqI

    Ta i Skat Radio su mi jos uvek omiljene:
    http://www.youtube.com/watch?v=MB9dcOdaSbU

    ReplyDelete
  28. Na slican nacin sam i ja prvi put dosao do snimaka...
    "Skat radio" je bio u samom vrhu finalnog izbora instrumentala, barem za V i VI emisiju, ali ga je "Jose Feliciano" pobedio za zeru, delovao je zahvalniji za priču preko njega...

    Moraću uskoro da smislim novu emisiju u kojoj ću da koristim ovakve instrumentale...

    ReplyDelete
  29. Kad smislis ostavi link. :) (ne pamtim kad sam pre ovoga poslednji put slusao radio emisiju)

    ReplyDelete