Sunday, 14 March 2010

“Capitalism" Vs. “Lemonade”

Okruženje nas svakodnevno podseća koliko je zapravo malo potrebno da bi se uzdigli iznad proseka i postali opšteprihvaćenim standardom. Mali incident, malo kuraži, nešto dovitljivosti.

Okruženje nas takođe uči da oni koji su u jednom trenutku zaista stali na kamen (ili ramena divova, svejedno) i osvojili prednost
pogleda u daljinu - tako zagledani u opštu sliku brzo postanu smrtno dosadni u svojim izlaganjima, no ne prestaju da važe za autoritet prema kojem se valja odnositi s poštovanjem, bez obzira na totalnu jalovost delanja ili govorenja.

Novi film Majkla Mura - "Capitalism: A Love Story" prosto nije vredan 2 sata vašeg života.

Sve ste već videli u prethodnim filmovima, koji su ionako bili reprize prethodnika.

Ipak, kao što i u najgoroj knjizi uvek postoji nešto dobro, tako i ovaj film krije jednu važnu sekvencu: pred kraj ljubavne priče (u kojoj nema pravog sukoba; realnog napora da se ta pogrešna ljubav razvrgne a ponajmanje požrtvovanosti da romantični junak dođe do svog cilja), autor i sam priznaje da više nema snage - i taj momenat je dovoljno iskren da eliminiše svaku želju da se njegov naredni film uopšte uzme u razmatranje za gledanje.

Zato ne postavljam trailer za ovaj film, već najavljujem nešto mnogo zanimljivije i autentičnije - i čiju pravu premijeru tek očekujemo. Osnova za priču je – identična.

„Ako ti život da limun, napravi limunadu.“

Mislite o tome: iskoristite dva sata života koja sam vam uštedeo.




http://www.lemonademovie.com/

8 comments:

  1. Vidi prijatelju, jos od knjige Brate gde je moja zemlja Mur mi nekako nije stvar koja izaziva paznju radarskih sistema . Istina nekoliko epizoda Republic of Television , mislim da se tako zvase, imalo je kratke price koje zasluzuju paznju sa pozicije proucavanja nekih fenomena. Bowling je bio dobar dokumentarac ali sve ostalo jednostavno "SO Mid states USA mind" intelektalizam...Luj Teru bese covek koji je to napravio dobro za nas neupucene.

    B

    ReplyDelete
  2. Se slazem - no, priznajem da sam bio zaveden veoma dobrim ocenama na previse mesta, ukljucujuci i obicno pouzdani Rottentomatoes.com...

    ReplyDelete
  3. Hvala na preporuci za "Limunadu". :-) Ja sam od Moore-ove "ljubavne priče" odustala posle 10 minuta, tako da mi nije loš timing. :-)

    ReplyDelete
  4. Ja stegao zube i potrudio se da odgledam ceo film... da bih bio siguran da naredne valja preskakati...

    Ko prvi nadje Limunadu - neka javlja! :)

    (ima je na nekim USA live-streamovima, ali "not available in your country" :(

    ReplyDelete
  5. Eric Hoffer je odavno napisao ovo i to nosim uz sebe kao mantru:

    "In times of changes the learners will inherit the Earth, while the learned will find themselves beautifully equipped to deal with a world that no longer exists"

    Majkl mi je dosadio pre par godina i to na isti način večitog kukanja koji se primenjuje decenijama i ovde. Sutra dajem otkaz i počinjem svoj san.

    A ako želiš jednog od savršenih radijskih voditelja, ozbiljno ćeš razmotriti da mi daš termin za emisiju ;)

    Pa da stvaramo te nove legende već jednom.
    Mislim da je krajnje vreme :)

    ReplyDelete
  6. Kakav citat! :)

    Hrabro je to sto pises. A samouverenost (na temu radijskog posla) je valjda pokazatelj resenosti da se nesto uradi dobro!

    Priprema se lagano radio, kao sto rekoh Kerovodji nedavno - nece biti toliko brzo, ali bi trebalo da bude - sjajno.

    Bice, dakle, prilike :)

    ReplyDelete
  7. Otkako je taj tip postao tako globalno popularan ja tvrdim da je samo klovn u službi sistema. Trojanski konj ubačen da otupi oštricu eventualne kritike.

    No, već je opšte mesto da sam ja paranoik i taliban. Odo sad da sa Đurom blokiram aerodrom!

    ReplyDelete
  8. Prikljucujem se u blokadi, nisi usamljen u ovoj paranoji!

    "I ja cu ga pratiti!"
    ;)

    ReplyDelete