Friday, 5 February 2010

Elizabeth Fraser - "Moses"

Intervju koji je nedavno objavio The Guardian“, posvećen karijeri punoj obrta, slave, povlačenja razočaranja, i vilin-muzike se s pravom završava rečenicom – „Bez njenog glasa, svet bi bio mnogo tužnije mesto“.

Nakon gotovo petnaest godina (ne)očekivanih pojavljivanja u raznorodnim projektima koje je svojim glasom činila još veličanstvenijim (Massive Attack, Peter Gabriel, Craig Armstrong, Jeff Buckley, muzika za „The Lord of the Rings“... ), Elizabet Frejzer (Fraser) je pre nekoliko nedelja objavila singl „Moses“, najavu prvog samostalnog albuma (ne računajući 200 primeraka albuma „Underwater“ iz 2000.) - po svemu sudeći potpuno drugačijeg od onoga što je radila u Cocteau Twins.

Drugačije, no - i dalje apsolutno veličanstveno.

Ipak – ovaj povratak je, za sada, prošao gotovo nezapaženo.

Tiho, poput povlačenja vilenjaka ka Sivim Lukama.



8 comments:

  1. aaa!!! kako nezapaženo - pa najjača ekipa je odmah registrovala novi singl>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    http://kerovodja.blogspot.com/2009/12/karneval-year-in-ear-2009.html

    kladim se da si znao da ću ja da ostavim prvi komentar:)

    ReplyDelete
  2. Tipovao sam na Blurred :) - posto je lajkovala spot kada sam ga postavio pre par nedelja na FB...
    Rispekt za listu, mada je ova pesma neopravdano nisko :(

    ReplyDelete
  3. aaa!!! šone, čoeče, pa ta lista nije rang lista već samo redosled pesama koje smo puštali u klubu. ne volim da rangiram muziku - pisao sam već o tome. dakle, u tom kontekstu liz je puštana na vrhuncu DJ seta!

    ReplyDelete
  4. Petak je veče, mozak slabo procesira.
    Ako je na vrhuncu, ja sam očigledno u deklinaciji, idem da sanjam :)

    ReplyDelete
  5. Fenomenalno i nikad dovoljno eksponirano! Bez njenog glasa bi svet definitivno bio tuzno mesto a kad bi bio vise zastupljen, bio bi mnogo bolje mesto ;-)
    Ne stigoh prva da ostavim komentar - Kerovodja reaguje brzinom svetlosti kada se pomene E.F.
    Inace sam prvi put cula Moses kod MMG-a u (kultnoj) emisiji Moc vestica i pre kraja pesme je krenuo download.
    Iako ne prva i ovde cu da zalepim veliki LIKE i za tekst i za Elizabet i za Moses!

    ReplyDelete
  6. Nostalgija, ali odmerena.

    Smem li da se nadovezem na temu? Jedan od najznacajnijih momenata mog odrastanja, leto 98., voditelji nocnog programa Studija B na odmoru, dobih i ja, mali "prekobrojac" svoju noc.
    Tonac zove svog drugara (ne na mobilni sigurno), "Brate ukljuci radio, mala vrti super stvari".
    Ne secam se pesama, samo albuma. Air "Moon Safari", Finley Quaye, Smashing Pumkins, Massive Attack...

    ReplyDelete
  7. Ma, nije li ovaj komentar trebalo da dodje u tekst o radiju? :)

    1998. je bila dobra godina: pored svega nabrojanog - bila je tu i prva Morcheeba, Me'Shell Ndegeocello, The Heads album bez Byrnea...

    ReplyDelete
  8. Hmmmm... I Placebov "Without You I'm Nothing"!

    :))

    ReplyDelete