Tuesday, 24 November 2009

Od starije sestre Kejt do sestre od tetke Tori: Marina & The Diamonds

... U line-up-u uzora koje navodi nećete pronaći dve gorepomenute (Kejt je Bush a Tori je Amos), ali je u jednom intervjuu navela da je Kejt njena "sonic sister".

Porede je i sa Florence & The Machine, čak i Lene Lovich – što je sve zapravo nevažno, ali vas možda inspiriše da načuljite uši i otvorite oči.

Njeno pravo prezime na grčkom znači "dijamanti", ali je ono "... & The Diamonds" dodala, objašnjava u jednom intervjuu - da bi "delovalo kao da ima nevidljivu vojsku iza sebe." Da se razumemo: manje je obesnih vilenjaka u njenoj pratnji nego što ih možete naći kod Kejt, no zabavno pratiti kako njihovi glasovi odjekuju kroz epohe pop muzike.

Debi album izlazi februara sledeće godine (producent Liam Howe (Sneaker Pimps). U međuvremenu će singlovi poput "Mowgli's Road" i "Obsession" lepo popuniti prostor između levog i desnog uha.

Naredna godina bi mogla biti njena.



11 comments:

  1. Čujte, pa ovo uopšte nije loše... :) Hvala na tipu, stari saborče. Meni ne liči ni na jednu ni na drugu ni na treću, kad se setim na koga, javiću. Možda će biti još uspešnija nego Florence (koja je sonično i po senzibilitetu ipak bliža Ms Bush) s obzirom na to da izgleda kao članica Pussycat Dolls a ne kao Jarvis Cocker u dragu.

    ReplyDelete
  2. Nije loše, nije... duboko u srcu sam poluskeptičan jer osećam da balansira na tankoj žici i da se može dogoditi okliznuće, ali držim fige. Verujem da će biti "veća" od Florence - pitkiji vokal, drugačije spakovana.

    Poslušaj i ostale singliće, ima na YT svačega, i nekih pesama koje kao da je komponovala (ne i pisala tekst) Tori.

    Inače, na sluškama iPod-a čujem Ms Bush, sedi na grani iznad i prebira po žicama...

    Ali, kako si determinisala buduću zvezdu - sve do Jarvis Cocker u dragu - kapa dole, naklon, do zemlje!

    Uživaj! :)

    ReplyDelete
  3. Marina mi je draga zbog onoga čime će privući većinu, a to je voice&look. Međutim, poredeći pesme, iako sam čuo više Cvetinih, više mi se sviđa Cveta od Marine, glasovno i taktovno. Taktilno bih ipak ovaj dijamant, čak i u mnogo većoj konkurenciji :)

    ReplyDelete
  4. Cveta je, cini se, ipak drugacije provenijencije.
    Sto, slazemo se, ne znaci da i jedna i druga ne zasluzuju limunadu i buket :)

    ReplyDelete
  5. mene ovo više podseća na Lili Marlen Premilović nego na Kate Bush

    ReplyDelete
  6. "Lili Marlen Premilovic"?
    Zbunio si me... :(
    Dobro, rano je jutro, ne radi kefalo punim kapacitetom...

    ReplyDelete
  7. Ma Lena Lovič bre! :)

    http://www.youtube.com/watch?v=maucjGIUzzo

    Ono joj je pravo ime, inače ona je naše gore list, ćale joj je Srbin

    ReplyDelete
  8. Nisam znao za poreklo!!! :)

    Meni je do sada najveca pankerka sa ovih prostora bila izvesna Exene Cervenka, slovenka koja je pevala u fenomenalnom bendu "X" iz L.A-a...

    http://www.youtube.com/watch?v=cxhg_GGTVuk&feature=related

    ReplyDelete
  9. Kada krene da se neko etiketira sledeca godina je njena, njegova, tvoja, moja... meni stalno bude krivo sto meni tako draga Nichole Atkins nikako da dobije svoju. :)

    A ovo mi se jako dopalo, potpuno eklekticno, nesto u cemu pronalazim sebe sve vise i vise, plus... ima mi nesto u njenom glasu sto vuce na pevanje iz '60ih.

    ReplyDelete
  10. Hvala na ovom otkricu, za mene je g-djica Atkins takodje otkrice... nemam nista protiv da naredna godina bude i njena :)
    Ima u njenom glasu svacega...

    ReplyDelete
  11. Evo - i NME se slaze sa mojim vidjenjem njene buducnosti ;)

    http://www.nme.com/blog/index.php?blog=10&title=bbc_sound_of_2010_who_s_been_overlooked&more=1&c=1&tb=1&pb=1

    ReplyDelete