Monday 22 December 2008

Darkwood Dub: Jedinstvo



Pokušaću ovako,
koristeći strukturu stare pesme:

"Zamisli da,
darkwood dub
žmure ceo dan

i ipak ne skitaju
poznatim putem

još samo nešto:
seti se, dečko
šta ti je bilo

kada si ih otkrio?

ja to potpuno razumem.

pogrešno ja
mislim da znam
gde će stići
ako krenu pravo
gde će stati
ako stanu naglo

još samo nešto, seti se, dečko
šta je bilo kada si čuo "jedinstvo"

ja to potpuno razumem."



Ako se nismo razumeli: bilo je sumnjičavosti na prvo slušanje.
Mesec dana kasnije - Last Fm tvrdi da sam najviše slušao upravo ovaj album.

U svim pravcima.


korisni linkovi:
popboks recenzija
citymagazin recenzija
bolje od svega toga, prešlicajte sami:
B92 fm, kompletan album za slušanjedarkwood dub myspace (postoji bonus pesma koje nema na albumu)


2 comments:

  1. Kada sam 1.x čuo ''Šećer'',pomislio sam:''Šta je ovo!?E pa zdravo drugari,ovde se rastajemo...''
    Sada mi je ''Jedinstvo'' najbolji/najdraži album daba Zagorove šume.
    Kiiliimaandžaarroooo...

    ReplyDelete
  2. Imao sam isti problem sa slušanjem te pesme, mada mi je u glavi odzvanjao remix Chiq Toxic sa "Trainspottinga", koji je isao u slicnom stilu.
    Ali, vreme je ucinilo da se naviknem: DD se krecu u svim pravcima ;)
    Na novom albumu ima nekoliko velikih iznenadjenja, takodje.

    ReplyDelete