Saturday, 27 September 2008

"Plej"!

Priznajem, omot je ono što me je privuklo: mnoge od ključih LP ploča na jednom mestu, u savršenom kolekcionarskom neredu koji nije slučajan – od The Clash, The Ramones, Public Image Ltd, Dinosaur Jr, Talking Heads, Joy Division, Durutti Column (!!!), Sonic Youth, Echo & The Bunnymen... Kraftwerk, Iggy, Billy Bragg, Linton Kwesi Johnson... klik na sliku otkriće sve detalje.

Album ovakvog omota jednostavno je morao da bude prešlican.




Iza takvih korica “Home is where your Heart was”, drugog albuma dueta iz Geteborga nalazi se neočekivana muzika koju ipak ne možete odbaciti na prvu slušanje. Toplina koja je krasila albume Erlanda Oye-a, neobavezni ali nikako bezlični down-tempo koji na trenutke podseti na stara Belgrade Cofee Shop izdanja i razne nu-jazz projekte, obećava prijatnu jesen i toplu-oko-ušiju zimu, oivičen „hitovima“ koji će se sigurno pojaviti u raznim remiksima i pronaći svoje mesto na radijskim plej :) – listama poput „Safe place“, „Give it to me“ ili „Freaks“ – u kojoj se na trenutke mogu čuti odjeci nekih od gore spomenutih bendova. Najvažnije: Plej vešto izbegavaju zamke u koje mnogi bendovi žanra lako propadnu – njihova muzika nije predvidiva.

Putovanje se ovde izgleda ne završava. U poređenju sa njihovim prvim albumom („Electronic Music from the Swedish leftcoast“, koji krasi fenomenalna stvar „You“ - i još sjajnih lakih komada), Plej su očigledno namereni da izađu iz okvira elektronike i osvajaju nove teritorije, a sve vođeni navedenim idolima, koji su za potrebe omota „Freaks“ sada predstavljeni u ovakvom nizu:



Vredno slušanja, vredno posete Myspace stranici (obratite pažnju na spominjane „You“, "Give it to me" i "Freaks"). Koga zanima više – zna koga bi mogao da pita :)

2 comments:

  1. Potpuno otkrovenje za mene, hvala na linku :)

    Odoh da uzivam u mjuzi a mozda i padne neki torrent veceras

    ReplyDelete
  2. Drago mi je!
    Vec sam poceo da razmatram da sam usamljen u obozavanju ovog benda :)

    Ima albuma po RS-u, torrente nisam proveravao...

    ReplyDelete